Ehtoot ne kuluu mukavasti taavetin kimpussa,hydrauliikan ulosottoihin kunnon tulpat ja moottorin sivupellin päälle tehtyyn vanerilevyyn tuli liimattua koneen historia hieman sanoin ja kuvaparin kera.
Kyl yksi torvi riittäisi se joka istuu ratin ja penkin välissä,mut asetukset on erimieltä joten vielä koitetaan herätellä torvi keulalta toimintaan.Harvoijn sitä noilla nopeuksilla kulkevassa traktorissa äänimerkkiä tarvitaan,sen verran kuuluu murinaa muutenkin.Harmittelin kun koneessa ei ole kompuraa niin olisin hommannut paineilmatorvet merkinantoja varten.
Pajon koristeena ollut linkkukone suostui vihdoin viimein sammumaan kunnolla kun avaimesta kääntää.Vain yksi pieni johto liittimestä irti,mutta sitäkin pahemmassa paikassa.Nyt on toinen linkkukone pajan puolella,tarvis asentaa uudet saranat ja tehdä silikonisauma lukitsematta noita saranoita jumiasentoon.Vanhan silikonin poisto ei ole mukavaa puuhaa:(