Pikkasen vuoti polttoainetta ruiskutuspumpun kaasuvivunakselin juuresta.Vipu irti ja rajoitin takaa,joka tuntui olevan jumissa ja jumissahan se oli.Pikku avitus ruuvarilla ja naps,rajoitin kahdessa palassa.Loputkin rojut pois edestä ja o-rengas aivan loppu,mielenkiintoinen o-rengas poikkileikkausprofiili on x-muotoinen.Soitto tuttulle pelastajalle ja apu löytyi nytkin ammattiliikkeestä,joten keula kohti Saloa ja dieselkorjaamoon.
Ehjä rajoitinpala ja uusi tiivistesarja mukana takaisin kotio.Asennus sujui kuten pitikin,käynnistyksessä outo ilmiö,ei käymään joten käsikaasulla hieman avitusta ja johan hörähti.Tyhjäkäynti aivan olematon,joten blommi auki ja tyhjäkäynti noin 850 rpm lukemiin ja uusi blommi päälle.Yläkäynti on hieman vajaa maksimilukemasta,vajaa n:180 rpm ei vaikuta koska paras vääntäalue on alempana.
Uusi o-rengas ja kuparitiivisteet roppuihin ja kylmäkäynnistysnuppiin uusi kumisuoja.Alkoi löytymään useampi kohde uusille osille.