Ennen lomalle lähtöä tuli purettua kelamurskaimen vetoakseli napoineen,voi pienessä pätkässä olla paljon tavaraa sisällä.Ensin keskiö jossa jouset ja rautakuulat jotka putoili kuin plussapallot jäteöljyn joukkoon.Keskiön keskellä noin tuuman mittainen vetoakseli joka pyörittää planeettapyörästöä ja tuon keskellä toinen vetoakselin pätkä joka pyörittää toista planeettapyörästöä,tämän keskeltä lähtee sitten tuo vetoakseli johon pyörännapa tulee kiinni.
Plaannettapyörästöjen ja rungon väliin vielä jarrulevy ja kitkalevy.
Liki 50 osaa oli erillään toisistaan 25 cm mittaisessa pätkässä,varaosakuvaa ei saatavana kun osa myydään kokonaisena pakettina ja hinta sen mukainen.Akseli kun tuli sorvarilta niin hetki meni pähkäillessä et miten hilut on kotelossa sisällä.Kaikille löytyi paikka ja oikea järjestys yllättävän helpolla,pieneiä jälkiä oli nähtävissä et miten mikin tuolla on sijainnut.
Kasauksen jälkeinen koekäyttö tunkin päällä kertoi kaiken toimivan.Kone alas ja koekäyttö jatkui,kulkuhaluja oli vain eteenpäin ei taaksepäin.Pihalla kaasu auki ja vääntöä eri suuntiin kahvoista johan alkoi ilma poistumaan jäjestelmästä ja löytyi tuo kateessa ollut pakkikin.
Tuli sitten käytyä pakulla rekisteriotteen uusintakierroksella ja hylkyyn meni niin et helisi.
Vikalista oli tylyä kateltavaa,siinä vaiheessa kun auto nostettiin ylös tuumasin et se oli tässä.Näin kävi,alapallot heilui kuin liput tuulessa,raidetangonpäät heilui paikoissaan hyvin vapautuneesti ja kruununa vasen etuiskari aivan märkä.Näin ne kolmivuotiaat kulkimet ensileimalla,onhan ajokilometrejäkin kertynyt peräti 63900 km.Laadukkaita nämä Ranskalais-Saksalais-Japanilaiset yhteistyöhedelmänä tehdyt pakettiautot.
Varaosa toimituksetkin alkoi luotetulla toimittajalla tökkimään,kun ensin kerrotaan heidän toimesta varaosanumero ja varaosa kuvailtiin tarkkaan niin väärä tuli ja kun soitti niin palvelu oli alle arvostelun.Ei se mitään tehtiin uusi puhelu ja ylläri pylläri oikea osa saapui kirjekuoressa tänään ja ilman ylimääräisiä kuluja.Näin ne virheet pitää korjata.