Maanantai alkoi hyvin kun työpaikalla hallin sisälämpötilä huimat 1,5 astetta plussan puolella ja naapurihallissa wc:t jäässä,poltin seis pannuhuoneessa ja kolme häiriövalo paloi ja summeri huusi.Syy löytyi helposti,öljy loppu säiliöstä.Tilattu ajoissa ja toimitettu oikeaa tavaraa,mutta väärään säiliöön toiselle puolelle pihaa.Huoltoasemalta soppaa solistille ja lämpöjä ylön hissukseen,sovin kiinteistönhoitajan kanssa et poikkean hallilla ehtoolla ja kaadan lisää löpöä purkkiin josta pannu sitä käytti.Homma selvä ja kaikki ok,ennen töistä lähtöä täytin astian ja luin pürkista diesel talvilaatu homma selvä.Ehtoolla seitsämän jälkeen kalvoi mieltä epäilys ettei kaikki ole kunnossa,joten työpaikalle ja poltin seis.Samalla hetkellä soitti kiinteistönhoitaja ja kertoi hälyn tulleen,totesin tilanteen ja polttimesta suutin vaihtoon.Ei lähtenyt poltin päälle vaikka ryyppyä aattelin tarjota,ammattiauttja paikalle ja vika löytyi sähköt ok polttoaine ei.Esilämmitin jumissa ei virtaa aineet niin ei virtaa,kannut vertailuun ja toisen purkin kyljessä lukee vaha ja toisella puolella diesel talvilaatu.Poltin purkuun ja varaosien metsästys alkakoon,Lahden keikka näytti todennäköiseltä muttei kuitenkaan kun apu löytyi läheltä toisen polttimen muodossa.Poltin paikoilleen ja 1-teho päälle ja aamuyöllä lisäilemään ainetta polttimelle.Noissa poltttoöljyn tuoksuissa merkeissä meni loppiainen mukavasti.
Keskiviikkona ooteltiin uutta löpö lastia sitä kuitenkaan saamatta,polttimelle sopivin välein lisää ruokaa purkkiin.Letkujumppaa on muuten tullut tehtyä kun vanhoja paloletkuja on kursittu pitäviksi.Torstai näytti kyntensä heti aamusta,letkukärry kentälle ja samantien pois joten autokastelu jatkukoon silläkin kentällä.Toinen mukava keikka tiedossa,kauriin metsästys oli saatu päätökseen.Taistelun toinen osapuoli pitäisi siivota pois tien reunalta,paikka löytyi raatoa ei,oli vain jäljet jotka kertoivat raadon lähteneen autokyydillä eteenpäin.On se kumma kun kaikki kelpaa teitten varsilta vietäviksi.Luistinradalle tekemään pientä vallia lumesta jäädyttämistä varten.
Perjantai meni auratessa vai olisko auramiseen tutustuessa,muutaman kerran tuli keräiltyä tavaroita hytissä kun suunnat vaihtui yllättävän nopeasti.Sen verran oli ylläriheittoja kentillä tarjolla.Työpäivän jälkeen kasattiin tuttavan kanssa 275 cm leveä takalana kokoon ja näytille,795 kiloa rautaa kolmessa isossa kappaleessa.Viime lauantaina kuultu ison Volvon vihje tuli todelliseksi puhelin soitolla,joten Huittisten kulmille uudelle retkelle.
Aamulla tutun mutkan kautta nääskylään kamerakaupoille ja tulevalle kaukomatkaajalle kamera kaupasta mukaan.Toinen apukartturi vielä mukaan ja Huittisten kulmille tie vei.28:sas Volvo BM 2654 oli totisinta totta,oli kahvikupillisen aika tai oikeastaan kahden kun toinen tuli autoon mukaan.Toinenkin vihje tuli tarkastettua ja kuvataan sitten vähän syksynmällä oli päätös.Rautatieasema jäi kohteeksi kun Volvoilu tökkii,asemalla kuuntelin ja sanoin et taitaa olla juna tulossa.Hetken päästä asemalle mutkasta näkyville tulikin Sr2 vetoinen tavarajuna.Pieni siirtymä ja lisää asemamaisemaa talteen ja paluumatkalla kirkko kameran etsimeen näkösälle.Vammalan asemalle junia kuvaamaan ja kaksi junaa sinne sopivasti saapuikin.Päivänvalon huvetessa maisema muuttui tutuksi jälleen ja illan tummetessa kotikulmiksi.