Pienoisrautatiepäivät kutistui vain yhden päivän mittaiseksi,väsymys vaati veronsa.9 tunnin yöunet auttoi paljon ja pitihan lokakuun Volvot jostain saalistaa.Salon kupeesta löytyi saalis,asia oli etukäteen sovittu.Työviikko alkoi samoissa merkeissä kun edellinen loppui remppaa ja reilusti,mutta vain kahdessa koneessa.
Määräaikaiset työntekijät lopettelivat työsarkansa tältä vuodelta.Paris päiväs viisi autoa on saanut piikit alle ja ensilumi sataa parhaillaan.Lehtien keruu kalusto on kiukutellut viimepäivät oikein urakalla.Hinailtu upoksissa olevia ja sähkövikoja tarjolla.Hitsattu repeämiä sekä poistettu katkenneita pultteja ja herkistelty jumissa olevia kannatinpyöriä.Kovin remppa vei puolitoista työpäivää kun sai kaivella katkenneita pultteja kaiken tietotaitonsa äärirajoilla.Kaksi komesta lähti hyvin vanhoilla konsteilla,mutta kolmas poistui vasta poralla ja tekemällä uudet kierteet.Valurauta ei ole mukavin materiaali tehdä kierteitä ja 2 milliä isommiksi kuin vanha kierre oli.Nyt lähdetään tekemään uus vanhoja osia traktoriin,korjataan vetokoukun nostoraudat tekemällä vanhanmallin mukaiset mutta uudet.Vanhat on sen verran solmussa ettei kannata edes kuvitella saavansa niitä kuntoon.