Wednesday, September 18, 2013
Tripla sixbäck etenee hiljalleen.
Kun tuon kutosen hankin niin samalla kertaa tuli kolminkertainen sixpäkki, koneessa 6-sylinteriä, alla 6-rengasta kun takapään paripyörät tuli mukana ja keulilla 6 etupainoa. Vajaan näköinen keularautateline kaipaili lisää täytettä ja ne löytyi nykyisin oman pitäjän rajojen sisäpuolelta ja nyt keulaa komistaa täysi 12 painon nippu. Keula kun oli auki ja ihmettelin sähköjohdoissa näkyviä vaurioita niin rotat ja hiiret oli tehneet tuhoaan järsimällä päävirta- ja maakaapelin kuten myös ajovalojen plus- ja miinusjohdot, joten uusiksi män nämä kaapelit. Vanha päävirtakaapeli vaihtui 50 mm2 ja samalla keulalle tuo halvin palovakuutus, päävirtakatkaisija. Vanhat johdot esillä. ja avointa keulaa voi esitellä johtotöiden johdosta. Kun kerran konepelti oli haukottelu asennossa ja kaikkiin kohteisiin tuli tilattua uudet suodattimet niin ensimmäisenä vaihtoon päätyi ohjaamosuodatin ja olihan se aika vaihtaa, samalla poistui epämiellyttävän hajun lähde ja komea kasvusto. Puhelinkeskustelun seurauksena sähkötyöt lisääntyi pikkasen ja alku kertoi et jotain on tehtävä, perävaunun pistorasia kertoi kovin isänmaallista kieltä. Tänään on kytketty vesisateesta huolimatta takapäähän uusi pistorasia, vedetty takavaloille maajohdot ja tehty kunnon rasia josta jako valoille ja pistorasialle tapahtuu ja viime viikolla tuli tehtyä maakaapeli etupään maadoituspisteestä taakse asti 25 mm2 sujutettuna kumiletkuun. Takapään uusimaapiste on hytin alla johon tulee työkalulaatikko kiinni,uusi pultti ja siihen on kerätty nykyiset maadoitustarpeet. Siistiltähän tuo hytti näyttää,kuva on ostohetkeltä ja ei muutosta ole tullut kun kone on seissyt pihalla.